FB TW
You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. An #Aquarius makes good friends, better lovers but your fucking worst enemy.
Alhamdulillah...on gak akhirnye..tapi homework masih lagi tengah berpesta.
Thursday, 2 February 2012 08:23 | 1 dorks
Assalamualaikum..
tengok tajuk entry tu..wah...panjang dek jambatan pulau pinang!
amboooiiih...
hihihi..

ok, as I say, Dini punye home work tengah berjela kat  rumah..and now...sebelum tidur...dini nak merapu ni.

Ok pertama,kenapa perlu marah kalau awak ada banyak kerja...sampai nak tergolek jadi seperti buah kelapa tu?Ok serius, tak perlu lah nak marah kan? apa la.. yang nak di marah pun  sebenarnye..fuh, buang masa kot!! Korang tak rasa ke bile korang tertukar jadi rasakse ke..( I mean...marah...) take ke rasa sakit hati? Tapi ade faedah ke? Kalaukorang perangai camtu pun...ada dapat ganjaran ke? no right? so,  tak yah lah hiraukan..tul tak?

P/S: eh dahlah tu....penat aku merapu...mata dan berat ni..macam mengangkat batu! 

sayatakadekerjasebernanye...bluek!