FB TW
You have no idea how much I like you, how much you make me smile, how much I love talking to you, or how much I wish you were mine. An #Aquarius makes good friends, better lovers but your fucking worst enemy.
Kenapa Bila orang visit blog anda tapi diorang x bace entry korang??
Friday, 23 December 2011 21:46 | 2 dorks
...Assalamualaikum...
hari ni saya bising skit ni..
tahu tak kenapa??
sebab adalah kawan saya sorang ni...
dia ada blog, tapi dia ni ske post benda tak penting..
bila saya baca, banyak kesalahan2 dia sebagai seorang blogger..

Kesalahan dia sebagai seorang blogger
  • Kesalahan Pertama...
        Dia ni suka sangat pakai bahasa yang tak elok..maksudnyer die tak jaga       percakapan..
  • Kesalahan Kedua
       Dia ni suka sangat posting beda yang tidak menarik langsung..Bila saya first time baca entry dia, rasa bengang..bosan..dan nak terjah blog lain..
  • Kesalahan Ketiga
        Dia ni suka pakai pakai singkatan..kalo blog dini, ada singkatan ke?adala...skit2 tu..yang perkataan tak tu..saya adala...buat jadi"x" 
  • Kesalahan Keempat
       Dia suka pakai tulisan belit2...haish... so angry..       

Jadi, saya nasihatkan, tolong jangan pakai tulisan belit,"NO SINGKATAN", jangan post benda yang tak patut di post,and final,jaga bahasa!!!!

!!Salam sayang!!
Assalamualaikum